Ylivieskan Valtakunnallisen Naperoleirin somessa vietettiin hetki tiistaina, kun ensi vuoden leirijärjestäjän maila luovutettiin eteenpäin. Symbolisen pesäpallomailan vastaanotti Viininjärven Urheilijoiden Marko Huhtanen Liperin edustajana, joka järjestää Naperoleirin kesällä 2026. Mailan luovutti Ylivieskan Naperoleirin johtaja Johanna Seppälä. Ele kuvastaa Naperoleirin yhteisöllisyyttä ja jatkuvuutta – leiri siirtyy kädestä käteen, paikkakunnalta toiselle, tarjoten vuosittain unohtumattomia hetkiä nuorimmille pesäpalloilijoille.
Ylivieskan Naperoleiri on parhaillaan käynnissä ja jatkuu perjantaihin saakka. G- ja F-junioreille eli alle 10-vuotiaille suunnattu leiri tuo yhteen satoja lapsia ympäri Suomen pelaamaan, oppimaan ja ennen kaikkea nauttimaan pesäpallon ilosta.
Seuraava Valtakunnallinen Naperoleiri 2026 pelataan Liperissä 28.–31. heinäkuuta.
Kuva: Media Mimmit
| 04.10.2025 20.30 | Pesiskauden 2025 onnistujat ja aktiivit palkittiin Kaisaniemessä |
| 01.10.2025 21.03 | Viikonloppuna pelattiin Pohjoisen alueen Itä-Länsiottelut |
| 24.09.2025 21.14 | Pesiskauden päättäjäiset lauantaina 4.10. |
| 07.09.2025 14.27 | Kuula näkyy vahvasti Pohjoisen alueen Itä-Länsissä! |
| 28.08.2025 15.56 | Pesiksen kokeilutreenejä harrastusviikolla |
| 01.08.2025 11.35 | Runkosarjojen ratkaisuhetket on nyt käsillä! |